Starea de azi imi ainteste grav de varsta ''limita'' de 13 ani... De anul ala plin de c...., plin de nefericiri, stari emo si alte deastea... Cand totul parea negru, nici macar gri... Imi amintesc ca mi-era tarsa sa ma trezesc cu gandul ca o sa ii vad iar.... pe cei doi ce au ruinat total acel an, dar aici nu e vorba despre ei... Este vorba despre starea asta de lene totala, care imi inunda venele si nu ma lasa nici macar sa dorm! Ca si atunci toata intamplarile recente par sa le lege intre ele si sa produca la un moment dat furtuna[Azi la romana am aflat ca se numeste in literatura tehnica acumularii narative!] Furtuna de acum presimt ca va fi mai violenta decat cea de atunci... Cel putin acolo erau persoane care ma cunosteau de cand eram o schiopa, care ma iubeau asa cum sunt... acum sunt sigura ca dintre toti prietenii pe care ii am, nu multi dau doi bani pe mine... sau pe faptul ca ma simt super nasol! Dar nici de vechii prietenii numai sunt sigura acum... Ma simt inlocuita de cei vechi si cei noi sunt doar de fatada... Simt asta dar stiu ca nu am ce face...
        Oricum pentru asta e liceul... ca sa iti gasesti atat prietenii aia, cu care o sa-ti petreci aniversarile de 40 de ani, dar si pe cei falsi. Pacat de timpul pe care l-am pierdut cu unii, nervii pe care mi i-am facut si pumnii pe care i-am azvalit in perete cu mai multa ura pe mine decat pe ei, pentru ca le-am permis sa ma duca de nas! Increde-te orbeste in prieteni si vei ajuge inevitabil in mizerie, pentru ca fiecare trage pentru el si nici macar nu se gandeste daca ai nevoie sau nu de ceva... Liceenii au uitat ce e aia imbratisare calda... au uitat frate de unde a plecat...au uitat copilul din ei la poarta, ca de'! Sunt oameni amri acum!
       Vorbind de copii, era sa uit sa mentionez adultii, care isi fac de minune treaba! Isi varsa toate frustrarile pe copii, pregatindu-i cu totala consiinta de sine, pentru mizeria de viata pe care vor uima sa o aiba! Se gandesc la cum visurile lor s-au dus pe apa sambetei si refuza ideea ca ale noastre se vor infaptui vreodata!Ni se baga in cap inca de mici dorinta de a fi mari, cica pentru a cuceri lumea! Ce vrajeala! Cu prima ocazie cand copilul va vrea sa faca ceva pentru a-si depasi codintitia mediocra, parintele il va trage inapoi, numai pentru ca i se pare lui ca nu e calea corecta... Ce conteaza ca plangi pana numai ai lacrimi cand vrei ceva c adevarat, pentru ca inseamna foarte mult pentru tine? Nu le pasa! ''E pentru binele tau!'' Din perspectiva lor poate... Cer de la tine sa te comporti ca un adult dar atunci vine vorba sa se ia o decizie, nu te baga nimeni in seama... Parerea lor conteaza, tu trebuie sa taci, ca e treaba de oameni mari!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

About this blog

Powered By Blogger

Ce fac eu cand n-am ce face!