Reaching for the phone cause, I can't fight it any more.
                                                    And I wonder if I ever cross your mind.
                                                         For me it happens all the time.
 
Eram hotarata! Te ignorasem intr-atat de bine incat avem sa te uit! Am decis sa te sterg din paginile jurnalului, 
sa-ti uit numarul de telefon, sa-ti dau ignore si tot ce mai era nevoie ca sa dispara amintirea ta si a tot ceea ce se 
petrecuse intre noi. Trecuse o luna si am crezut prosteste ca am reusit ce-mi propusesem. Destinul insa are alt 
plan pentru mine, se pare. Probabil merit durerea din fiecare zi, atunci cand te vad si stiu ca nu-ti pot spune 
nimic, fiind ca pentru tine prea multa atentie inseamna slabiciune... Fiecare clipa in care gandul meu zboara la 
tine e o tortura continua pentru ca nu pot face nimic ca sa te am! Neputinta e unul dintre cele mai urate sentimente! 
„Dragoste cu forta nu se face”, e drept, dar ce poti sa faci cand toate gandurile tale se rezuma la acea persoana care
 stii ca nu va fi niciodata a ta, care ti-a dovedit de atatea ori ca nu ii pasa si ca nu ii va pasa niciodata? Nu a trecut
 mult de la „prima noastra intalnire”... totusi imi amintesc totul perfect si acum! Nu as fi crezut niciodata ca te 
atrag in vreun fel. Mereu au existat animozitati intre noi, inca de cand am vorbit prima oara. Nu ne suportam 
poate pentru ca aveam pareri foarte diferite iar eu nu ezitam sa-ti scot in evidenta fiecare defect pe care
 eventualele iubite le-ar detesta.  Mereu am considerat ca nu esti mai mult de un infumurat, care nu stie altceva 
decat sa se laude!  Si pentru asta te-ai asigurat ca toata lumea sa stie ca nu ma suporti. Sincer era reciproc:)) insa 
mereu am observat, mai in gluma, mai in serios ca fizic nu esti ca toti ceilalti... caracterul te strica. Totusi in seara 
aceea de decembrie ceva s-a schimbat... Ai decis sa-mi dai o lectie de viata! Ai vrut sa dovedesti ca oricate defecte 
ai avea pana si eu care sunt atat de constienta de ele iti pot cadea in plasa. Ai avut totala dreptate. O seara minunata
si m-ai facut sa-ti mananc din palma si nu e usor sa recunosc asta! Lectia pe care ai vrut sa mi-o dai, nu s-a terminat 
insa! Ceea ce a urmat mi-a frant pe din doua inima...  Nu numai ca am ajuns ceea ce am criticat mereu... Am atins 
fundul prapastiei cand m-am facut crita si am inceput sa bocesc ca o proasta din cauza ta! Ipostaza pe care am jurat 
sa nu o mai incerc! Uite asa ai reusit ca o persoana care nu dadea doi bani pe tine, sa te viseze cu fiecare ocazie!
 
 Desi stiu ca nu esti pentru mine, nu pot sa uit ce s-a intamplat atunci...
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

About this blog

Powered By Blogger

Ce fac eu cand n-am ce face!