Oi fi eu mai ciudata! Poate altcineva ar fi reactionat altfel, ar fi simtit altceva.... E uimitor cum niste gesturi mici si neinsemnate imi pot frange inima in mii de bucatele... Asa esti tu: o zi nu ma cunosti, o zi ma urasti, apoi ma iubesti si ciclul asta se repeta si se repeta... Doar ca tu nu esti constient de urmele pe care le lasi in sufletul meu... Tu nu stii cat ma doar cand nu ma observi sau cel putin asta lasi sa se vada, cand eu pentru tine ma trezesc dimineata, pentru tine ma imbrac, pentru tine ma machiez, pentru tine incerc sa ma schimb. Toate astea cu speranta ca intr-o zi o sa ma vezi pe strada si o sa ma placi... ca atunci cand totul era bine si frumos, cand ne-am simtit amandoi bine, cand am trait ceva magic... Ti-ai batut joc de sentimentele mele... ai vrut sa ''ma incerci'' si dupa SPUF!ai uitat tot! dar poate ca intr-o zi, peste mult timp, dupa ce inima mea va fi complet vindecata, chiar o sa ne intalnim si  cand e prea tarziu , tu o sa-ri spui spui " Uite coaie ea chiar tinea la mine ””....iar eu o sa trec pe langa tine asa cum timpul trece si vindeca ranile din sufletul meu.

Peace, asshole!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

About this blog

Powered By Blogger

Ce fac eu cand n-am ce face!