Ca bine zicea Ana: Cand ma uit la ea, la ele parca imi vine asa o dorinta de a scrie cate o postare... Acelasi lucru il zic si eu... Ma uit la ELE si imi vine o dorinta nebuna de a scrie o postare. O postare in care sa ma iau de mitocania, prostia si indraznesc sa zic chiar IDIOTENIE! Mergem pe coridor si le vedem asa din departare... Li se citeste ipocrizia pe fata... Vin la tine te iau in brate si au mereu aceeasi replica: -Alexandraaaaaa! Dupa asta urmeaza imbratisarea plina de scarba, plina de interes si ipocrizie. Replica mea : -Cat cacat poti manca?! Pe mess nu poti sa-ti pui un sts ca repede ELE se simte (ELE au devenit o singura fiinta!). Simtirea asta e bineinteles urmata de un sir de sts- uri idioate pentru a-mi demonstra mie ca ELE nu e mai prejos. Mi se pare penibil sincer sa te bagi in seama cand nici macar nu te invita nimeni. ELE este atat de ipocrita incat pe fata de pupa in fund la greu! Pe la spate insa, pe la colturi, in soapta ELE te barfeste. Eu una cred ca pur si simplu se oftica pentru ca ELE n-are nimic din ceea ce la noi catalogheaza de prost gust. Sincer acuma... cand copiezi o tunsoare, fa-o cu tact si discret si nu face pe victima. Cand te iei de o persoana fara motiv asteaptate sa primesti o palma! Cel mai mult ma surprinde multitudinea de fite. Cand mananci cacat, normal ca o portie de caviar nu este buna. Sa fim seriosi! ELE ar vrea sa fie ca cele pe care le barfeste la colt de strada. Eu inteleg ca prietena mea e blonda, ''dotata'' si de 2000 de ori mai buna de cat voi... si mai stiu ca asta va roade... dar sa abuzati atat de calmul ei este deja nesimtire...


Peace, beatches!B-)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

About this blog

Powered By Blogger

Ce fac eu cand n-am ce face!