Cuvintintele dreptate, demnitate si respect nu mai au nici o relevanta in ziua de azi. Astazi se cultiva lispa de personalitate si se cauta oameni fara aceasta calitate absolut necesara omului. In scoli copii trebuie sa fie cuminti dak se poate sa nu vorbeasca deloc, acasa mereu sa invete si sa-si scrie, la scoala sa nu iasa in pauze, sa fie mereu respectuosi cu profesorii indiferent de conmportamentul lor. Acum trebuie sa faci pregatire cu profesorii de la clasa ca altfel nu intelegi nimic. Fara pregatire esti varza iar daca stii fara sa faci pregatire sigur copiezi si trebuie neaparat sa fii marginalizat, sa fii ascultat pe nepregatite din ce e mai greu in materie, trebuie sa fii ''persecutat''. In ziua de azi nu ai voie sa iti spui opinia asta daca este impotriva unui profesor. Daca profesorul iti zice sa te arunci pe fereastra tu trebuie s-o faci. Daca profesorul zice ca ii e sila de tine pt ca esti baiat si ai parul lung tu trebuie sa te tunzi cum ajungi acasa ca altfel esti dus la director si esti acuzat ca l-ai sfidat pe domnul profesor. Cum oare iti imaginezi tu ca poti fi diferit? ''Turma'' nu trebuie sa aiba caracteristici distincte. Trebuie sa aiba mereu aceeasi culoare la imbracaminte, acelasi comportament, aceeasi capabilitate fizica si intelectuala, trebuie sa fie tunsa la fel si cel mai important trebuie mereu sa fie de acord cu profesorii. Nu conteaza ca ei isi varsa nervii si frustrarile pe tine. Tu trebuie sa te ridici mereu in picioare, sa ai o tinuta decenta si sa nu cumva sa te prinda uitandu-te la ei in ochi sau raspunzandu-le pentru a te apara. Altfel esti etichetat ca un rebel, un nesimtit si un obraznic si esti pus la zid! Daca iei o nota proasta la simulare sa te fereasca Dumnezeu sa iti inveti pana la teza si sa iei note mai mari, sau la fel de mari ca ''desteptii'' clasei! Sa te fereasca, pentru ca vei regreta acea nota, sau mai bine zis te va face sa o regreti prin vreo 2 note proaste de tot! A si sa nu uitam, uitarea carnetului! Sa nu cumva sa iti uiti vreodata carnetul! Nu de alta da ramai fara sa iti stii notele si in plus si cu un punct scazut la purtare....ca de! doar nu ne trebuie notele din generala la nimic...Ca toti spun ''ce ma intereseaza pe mine?'' sau ''nu-i problema mea''....logic? Cum mi-am putut eu imagina ca un profesor ar trebui sa fie amabil, dispus sa iti explice unde nu stii si sa te pasuiasca cu ascultatul cand nu ti-ai invatat stiind ca a fost numai o scapare si ca poti mai mult? Deci copii in ceea ce priveste scoala...io m-am lamurit...In scoli se cultiveaza ''turma''. Da stati ca era sa uit inca ceva. Faptul ca generatia noastra este cobaiul guvernului si a tuturor de la putere... Isi bat joc de noi iar parintii nostri dau vina pe ei uitand cine i-a votat! Cand ii intrebi pe profesori ce se intampla cu intrarea la liceu toti cu replica ''nici noi nu stim!'' Da cine mama vostra ar trebui sa stie? Toti adultii dau vina pe noi ca suntem rebeli, ca nu stim ce vrem, ca suntem rahati cu ochi si alte adjective de'astea. Ca sa va lamuresc noi suntem generatia viitorului de care voi va bateti joc. Voua va pasa doar de bani. Nu va pasa cat de poluata e lumea, nu va pasa ca, copii devin din ce in ce mai dependenti de substantele ce ii fac sa uite de lumea in care traim... Va plangeti ca elevii stau dupa colturi si fumeaza, ca la baluri se fumeaza joint-uri si cranck-rui. Va plangeti ca vin cu ambulanta in coma sau coma alcolica. Cand ati auzit de curentul emo gata e un curent de adolescenti dereglati dar nu v-ati gandit de ce isi taie iei venele... Va spun io daca nu ati aflat nici pana acum...Pentru a scapa de lumea asta in care traim. Ne trezim in fiecare zi pentru ca mai avem ceva de facut sau asa se zice... Eu una sunt de parere ca depinde de fiecare daca vrea sa se lase calcat in picioare de sistemul asta de rahat cu care adultii s-au resemnat deja. Eu nu o voi face. Voi incerca mereu sa imi intind aripile si sa zbor indiferent de ce vor vrea sa mi le franga! Pentru ca m-am saturat de lumea asta nedreapta si ma puteti onsidera un spirit ''liber'' poate chair ''boem'' dar asta e modul meu de a gandi.

Peace!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

About this blog

Powered By Blogger

Ce fac eu cand n-am ce face!